Welcome & Enjoy Shopping!!

My photo
Dear frenz & bloggers, Welcome to my shoppe, ~ Where the price's worth spending, the goods are worth having ~ NO WORRIES! You have made a great choice for being here.... Im here To Share the range of my new arrival stuff & also some from the past to let go.... It's the shade of Love that make this blog worth Dropping in..!! So ENJOY your stay & do come back!! :)

~ We Care ! We Share!~

STICKER POST !

Edisi terkini 2015

HANDMADE GREETING CARDS

D.I.Y Cards by MakLady
Kad Ucapan HandMade ini Direka Khas,
sebagai pengganti diri, dan untuk
meraikan hari istimewa bersama
mereka tersayang, jauh dan dekat.

* Birthday * Wedding* Anniversary *
*Congratulations * Best Wishes*
*Miss You * Get Well Soon*



HARGA PENGENALAN

Dari RM 3.50 - RM 5.00


*contoh Handmade Cards from Encik Google


* Kad ucapan di atas adalah idea dan rekaan EXCLUSIVE MakLady. Semua design tersebut digubah agar menepati tujuan dan situasi tertentu. Setiap kad mempunyai identiti

sendiri. Tiada ulangan rekaan. Namun jika berminat, kami

sedia menerima tempahan mengikut citarasa anda. (tertakluk kepada rekaan dan syarat yang ditetapkan.)


Penghantaran akan dibuat melalui poslaju pada setiap hari Selasa dan Khamis. Bayaran Pos akan ditanggung oleh pelanggan.


BERMINAT untuk mendapatkan kad ucapan MakLady

melalui penghantaran PosLaju atau COD area Setiawangsa, Ampang, WangsaMaju & Jelatek.

Sunday, August 1, 2010

Bermulanya Di sini....

Syukuralhamdulillah..

BERKAT usaha selama ini, untuk memajukan blog & bisness, telah memberi kekuatan utk saya, LADY NIZA melangkah setapak lagi dlm merealisasi impian. Komitmen yg serius dan tulus untuk memberi khidmatan & barangan yg bermutu merupakan motto syarikat agar dapat menikmati keberkatan sesama kita. Inilah komitmen saya utk shoppers & rakan2 terutama rakan2 FaceBook yg selama ini, telah memberi sokongan & keyakinan utk saya teruskan bidang perniagaan Online ~ My Worth Buying Shoppe ini.

Berkat doa & restu dari anak2 & kawan2 SEMUA, maka pd 4hb Ogos 2010, saya telah mendaftarkan perniagaan saya dgn SSM. Dengan bangganya, perniagaan saya telah berjaya didaftarkan, yg membawa nama LADY NIZA STYLE & SERVICES dgn no pendaftaran (001971913-U).

Melangkah setapak dgn memberi perkhidmatan2, Selain perniagaan e-dagang & Offline yg baru setahun saya ceburi, syarikat saya juga bakal melaksanakan perjalanan bisnes dlm bidang perkhidmatan pula.

Perkhidmatan yg dimaksudkan termasuk bidang perundingan majlis, perundingan perniagaaan, perundingan perkhidmat nasihat termasuk:

~ Mengelola & mengendalikan projek kerjasama dlm bidang perundingan perniagaan dan seminar pendidikan adalah antara perkhidmatan yg bakal dijalankan. Perundingan meliputi menyediakn program2 motivasi kepada para pelajar dari sekolah2, kolej2, universiti2 maupn pihak koperate melahirkan warga yg lebih produktif dan berwawasan tinggi adalah satu2 impian syarikat saya.

Perniagaan2 yg sediaada masih berjalan dgn lancar ~ menjalankan & melaksanakan perniagaan jualan seperti pakaian, begtangan, minyak wangi di bazaar2 dan pusat pameran. Selain itu, kami membekalkan barangan jualan kepada individu yg berminat utk memasarkan produk di bawah perniagaan kami.

Perniagaan dlm bidang telekomukasi masih dlm perancangan dgn pihak tertentu. Namun buat masa ini, saya telahpn menjalankan bbrapa usahasama utk memasarkan produk2 telekomukasi termasuk penjualan & perkhidmatan melalui e-dagang.

Dengan mmbawa seribu harapan utk memberi perkhidmatan & bisness utk dikongsi bersama dgn diberkatiNya, saya memohon dari kawan2 agar terus memberi sokongan dan semangat utk saya jayakan wawasan demi kita bersama. Amin..

TERIMA KASIH atas sokongan ANDA selama ni...
hanya ALLAH yg mampu membalasnya. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...